Udsathed i Bybilledet

Udsathed i Bybilledet

Udsathed i Bybilledet

# Nyheder

Udsathed i Bybilledet

Flere af provstiets kirker deltog i en fælles bod på Stændertorvet lørdag d. 6. juni til Udsathed i bybilledet - en dag med fællesskab, aktiviteter for børn og vigtige samtaler om udsathed.

Mange af kommunens organisationer var gået sammen om at arrangere fokusdagen, der havde fokus på såvel politisk debat som på den nære samtale. Julie Jakobsen, koordinator i Roskilde Domsogns Menighedspleje, var med til at stå i den bod, som Folkekirken i Roskilde-området havde slået op på dagen: "Udsathed kan have mange ansigter – og være usynligt -så alt hvad vi som kirke tilbyder kan være relevant."

Vi håber at præster eller repræsentanter fra endnu flere kirker og menighedsråd vil  bakke op om lignende arrangementer i fremtiden. Er i nysgerrige på en dialog om kirkens tilbud til udsatte, så kontakt gerne Julie Jakobsen, på jej@roskildedomkirke.dk  eller 2336 3248.         

Du vil måske også kunne lide...

0
Feed
  Roskilde Domprovsti
     Domkirkestræde 6, 1. tv | 4000 Roskilde
      21 18 60 41 | 30 36 10 90
      roskilde.domprovsti@km.dk